100 000 telefonátů pro Europe Direct v roce 2007


Vytištěno 15.12.2022 15:34 ze stránek www.euinfo.cz:
http://www.euinfo.cz/index.php?nav01=8489&nav02=8491&nav03=8497&mes=11&rok=2007&nav04=11075

 Ilustrační foto

Dne 13. listopadu obdržela informační linka Evropské komise Europe Direct svůj letošní stotisící dotaz. Přišel od paní Sandrine Jean z jižní Francie, která zavolala na bezplatné telefonní číslo EUROPE DIRECT 00800 6 7 8 9 10 11 a řekla: „Telefonuji ze sociálního a kulturního centra ODYSEE ve městě Gard (Francie). Chtěli bychom vědět, jestli pracovníci z Polska ještě musí ve Francii mít pracovní povolení a povolení k pobytu. Můžete mi poradit?" Dotaz rychle zodpověděla Rasa, jedna z operátorek mnohojazyčného personálu kontaktního centra.

 

Pro EUROPE DIRECT je to nový rekordní výsledek. Margot Wallströmová, místopředsedkyně Evropské komise a komisařka pro oblast komunikační politiky, k tomu řekla: „EUROPE DIRECT je zde pro občany. Přibližuje EU občanům, odpovídá na jejich dotazy a naslouchá jejich obavám. Byla bych ráda, kdyby tuto službu využívalo stále více lidí."

 

V den, kdy linka EUROPE DIRECT obdržela svůj stotisící dotaz za rok 2007, službu kontaktovali také občané z Rakouska, Belgie, Francie, Německa, Maďarska, Slovenska, Španělska, Polska, Rumunska, Dánska, Řecka, České republiky, Litvy, Bulharska, Itálie, Nizozemska, Švédska, Portugalska, Finska, Latinské Ameriky, Asie a Afriky.

 

Celý článek si můžete přečíst zde:

 

Zdroj: Europa press release


Za aktuálnost odpovídá: Eurocentrum Brno a EUROPE DIRECT
® MMB 23.11.2007. Poslední aktualizace: 23.11.2007 09:57