Pořad České televize Testoviny získal ocenění Evropské komise


Vytištěno 15.12.2022 15:34 ze stránek www.euinfo.cz:
http://www.euinfo.cz/index.php?nav01=8489&nav02=8491&nav03=8497&mes=3&rok=2008&nav04=12467

 

Nejvíce pro informování spotřebitelů o jejich právech a povinnostech loni v Česku udělal podle Evropské komise pořad Testoviny České televize. Ocenění 10. března předala zástupcům ČT eurokomisařka pro ochranu spotřebitele Meglena Kuneva. Eurokomisařka zmínila, že spotřebitelé v nových členských zemí Evropské unie v minulosti nezažili tržní ekonomiku a neměli možnost si vybrat a rozhodnout se pro lepší a kvalitnější službu nebo zboží.

 

Testoviny - informace a rady pro spotřebitele vysílá televize veřejné služby od začátku letošního roku každý všední den v podvečer na ČT1 v rámci pořadu Černé ovce. Průměrně magazín sleduje téměř 600,000 diváků starších 15 let.

Ceny, kterou Černé ovce a Testoviny od Evropské komise obdržely, si velice vážím. Chápu ji jako ocenění naší dlouholeté snahy poskytovat divákům kompletní servis na poli občanskoprávních a spotřebitelských vztahů." říká šéfredaktor Redakce aktuální publicistiky ČT Jiří Vondráček.

 

U příležitosti nadcházejícího Evropského dne spotřebitele, který proběhne 15. března, komisařka Kuneva představila vůbec první cenu EU pro nejlepší evropskou kampaň na ochranu spotřebitele. Hlavní cenu získalo Finsko za dynamickou internetovou hru, jejímž cílem je poučit mladé spotřebitele o jejich právech a povinnostech, které mají při nákupu on-line.

 

Více informací:

 

http://ec.europa.eu/consumers/ecd/czech_Republic_en.html
http://www.cerneovce.cz/

Zdroj: Evropaská komise

 


Za aktuálnost odpovídá: Eurocentrum Brno a EUROPE DIRECT
® MMB 25.3.2008. Poslední aktualizace: 25.3.2008 14:19