Spotřebitelé: EU a UEFA zahájily provoz telefonní linky pro fanoušky, kteří pojedou na EURO 2008
Vytištěno 15.12.2022 15:35 ze stránek www.euinfo.cz:
http://www.euinfo.cz/index.php?nav01=8489&nav02=8497&mes=5&rok=2008&nav03=13109
Komisařka EU pro spotřebitelskou politiku Meglena Kunevová dnes oznámila zahájení informační kampaně EU-UEFA a zprovoznění telefonní linky, která může fanouškům cestujícím na EURO 2008 zprostředkovat informace o jejich spotřebitelských právech a v případě problémů poskytnout pomoc. Kampaň se týká spotřebitelské problematiky - například falešných vstupenek na zápasy, převodu vstupenek kvůli onemocnění, cesty letadlem, poplatků za roaming, zdravotního pojištění EU a problémů při nakupování v zahraničí. Ode dneška je rovněž na stránkách http://www.euro2008.com/ a na stránkách Evropské komise http://www.supportersrights.eu/ k dispozici on-line brožurka EU-UEFA pro spotřebitele, která poskytne fanouškům cestujícím na mistrovství užitečné rady. Od 1. června 2008 po celou dobu mistrovství bude telefonní služba pro práva spotřebitelů provozovat ve všech jazycích EU bezplatnou telefonní linku pro fanoušky na čísle 00800 6 7 8 9 10 11.
Podrobnější informace naleznete zde.
Zdroj: EU Rapid/Press Release
Za aktuálnost odpovídá: Eurocentrum Brno a EUROPE DIRECT
® MMB 15.5.2008. Poslední aktualizace: 15.5.2008 12:35