Přeskoč navigaci
Česká verze stránek
Vyhledat

Tisk

Ráj pro internetové surfaře na dosah

 

Nová strategie EU slibuje jednodušší, rychlejší a širší přístup k hudbě, filmům a hrám přes internet a mobilní telefony.

 

Multimediální obsah představuje významné obchodní příležitosti - zisk z on-line obsahu se má více než zčtyřnásobit (z 1,8 miliardy eur v roce 2005 na 8,3 miliardy eur v roce 2010). Má-li Evropa opravdu využít potenciál on-line obsahu, musí být tvůrci obsahu spravedlivě odměňováni, musí se zvýšit jistota a spotřebitelé musí mít větší možnost volby. Evropská komise přijala za tímto účelem novou strategii.

 

Celý článek si můžete přečíst zde.

 

Zdroj: Evropská komise

Připomínky, nápady, kritiku v této sekci posílejte na eu.info@brno.cz
Za aktuálnost odpovídá: Eurocentrum Brno a EUROPE DIRECT ® 14.1.2008. Poslední aktualizace: 14.1.2008 13:49
Eurocentrum Brno a EUROPE DIRECT| Kobližná 4 | 601 50 Brno